Translate

Jestem trzeźwa, uwolniona z depresji, jestem bez leków i przestałam się bać swoich łez, wzruszam się. Jestem nowym stworzeniem. Jestem pełna.

Joanna Lewandowska, fotografia z archiwum artystki
Kiedy Jezus przychodzi do naszego życia, wszelkie zło musi odejść. Tę obietnicę otrzymaliśmy od niego na krzyżu. On zapłacił. Zapłacił za ból, za łzy, za skutki okropności, które uczyniliśmy, za nasze nieudane walki i niewygrane bitwy. Za to zawisł na krzyżu, pokonał śmierć i zmartwychwstał. Dzisiaj krzyż jest pusty a On żyje w nas z siłą, która dodaje zachęty do walki z przeciwnościami, zarówno tymi w nas, jak i tymi na zewnątrz.

Poniżej zamieszczamy świadectwo Joanny Lewandowskiej,  a w zasadzie jej szczerą opowieść przeplataną piosenkami artystki. Opowieść bardzo intymną o zmaganiach na zakrętach, w dolinach i wzniesieniach życia.

Nagranie „Wszystko jest nowe” pochodzi z zasobów Fundacji „Głos Ewangelii”, na którym Joanna Lewandowska  opowiada o swojej drodze do Boga. Dziękujemy, że zechciałaś opowiedzieć jeszcze raz swoje świadectwo „Jezusowym”.

kliknij na poniższy link, aby odtworzyć:

Popularne posty